domingo, 21 de abril de 2019

X Japan - 紅

I could not look back
You'd gone away from me
I felt my heartache
I was afraid of following you
When I had looked at the shadows on the wall
I started running into the night
to find the truth in me

嵐吹く この街が お前を抱く
吹き拔ける 风にさえ目を闭じる
お前は 走りだす何かに 追われるよう
俺が 见えないのかすぐそばにいるのに

人波に 消えて行く记亿の吐息
爱のない 一人舞台もう耐えきれない
All of you in my memory
is still shining in my heart
すれ违う心は 溢れる泪に濡れ

红に 染まったこの俺を
慰める奴は もういない
もう 二度と 届かないこの思い
闭ざされた 爱に向かい
叫びつづける

お前は 走りだす何かに 追われるよう
俺が 见えないのかすぐそばにいるのに

红に 染まったこの俺を
慰める奴は もういない
もう 二度と 届かないこの思い
闭ざされた 爱に向かい
叫びつづける
红に 染まったこの俺を
慰める奴は もういない

Oh, Crying in deep red

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Total de visualizações de página