sábado, 30 de março de 2019

藍華柳 - Half

Feel prickly, have a sticking pain.
I'll ever give in to the destiny.
Can you see in the darkness of night?
The truth about that story.

僕は貴方を愛する事が出来ない
貴方のその美しい黒髪も
黒い瞳も 僕のものとは違う
この思いはまるで麻薬のようだ

このまま 思い通せば 何か変わる?
見上げる壁の向こうからかすかにもれる声
重なり合ったその時 消えるHeredity
自由を歌い続ける二人引き裂く自由

You are mine. I'm sorry if another misunderstands me.
You are mine. You looked at me with loving eyes.
Love is vine. Winding road. Twin heart and body.
Love is vine. Turn red in nigth. Vanish early in the morning.

Don't sing. Don't sing.deny song me.
I thuthed in heaven to solve my problems.
Don't leave me please!but don't go near.
I'm junk. Whence come.

貴方を見つめるだけで胸が痛い
こんなに愛してるのに近付けない僕の
身体に流れる誰も認めない血
覚めない悪夢の中で僕は生き続ける

誓った約束何も果たせなくて
この血を初めて僕は誇れなくなりそう
どこまで時を戻せば不純は消える?
覚めない悪夢は誰が作り上げたのだろう

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Total de visualizações de página